уторак, 26. март 2019.

Hekata- Čarobnica, čuvarka "prelaza", ali i veštica... Objavljeno: 26. Mart, 2019 I Autor: Smiljana Gavrančić



Hekata
Čarobnica, čuvarka "prelaza", ali i veštica... 
Objavljeno: 26. Mart, 2019 I Autor: Smiljana Gavrančić

„Pre nego što je Melinda spaljena  na lomači, ona se zaklela da će svaka naredna generaija Warren veštica biti sve jača i jača, što će kulmnirati sa pojavom tri sestre...One će biti najmoćnije veštice koje je svet ikada video“... "Čarobnice..."


Moć Tri – da zaštiti nedužne živote od zlih bića, demona...

Moj prvi astrološki tekst koji sam objavila na svom blogu bio je "Sve smo mi Persefone" (Avgusta 2011). U tom tekstu sam rekla da Persefona u astrološkom smislu jeste:  Mesec u Škorpionu, odnosno Mesec koji ima vezu sa serijom 8 (Mesec u 8. kući ličnog horoskopa, u napregnutom aspektu sa Plutonom – konjunkcija, kvadrat, opozicija), Venera i Pluton. Na svom sopstvenom horoskopu sam objasnila prisutnost ovog mita. 

No, kada Persefona pođe put „podzemlja“, kod Hada (na 3 º Škorpiona, gde je smrt najjača a život najugroženiji), njoj treba neko da joj pokaže taj put, a taj neko je upravo Hekata, još jedan arhetip Meseca, koja je isto, baš kao i Persefona, u astrološkom smislu predstavljen Mesecom u Škorionu, tj. sa Mesecom u jakoj vezi sa Plutonom (serija 8), ili  sa eklipsom (jer priroda eklipse je Pluton, eklipsa je poput „crne rupe“, ona „vuče“ i „čisti duboko“). 

U Hadov podzemni svet su mnogi ulazili ali gotovo niko nije mogao da izađe iz njega. Had, Persefona, Hermes i Hekata su jedina bića koja su imala tu mogućnost da ulaze i izlaze iz podzemnog sveta. Hermes je u Grčkoj mitologiji isto što i Merkur u Rimskoj, ali on predstavlja i sva ona tajna znanja koja zovemo “hermetičkim” i ona koja mu omogućavaju da odlazi u podzemni svet i iz njega izlazi po želji.

Pandan Hermesu izražen je u Hekati. Hekata je jedna od prvih boginja, ona je preolimpijska boginja. Stvorena je od Gee i Urana, u primarnom, prvom nastanku iz kojeg su nastali svi ostali bogovi kasnije, mnogo pre nego što su nastala sva druga bića. Predstavljala je jednu čaroliju koja živi u prirodi, koju su ljudi obožavali, kojoj su se molili i koja je njima ispunjavala te molitve. Hekata je poznata i kao čarobnica, no kasnije, u kolektivnoj svesti ona dobija epitet veštice (sa uplivom hrišćanstva).

Hekata je otkrivena 11.07.1868. godine kao stoti asteroid, pa stoga i nosi broj 100. Ascendent stavljamo na Sunce, budući da je upravo to onaj trenutak koji ukazuje na svest ili na viđenje nečega,kada je ona prvi put spoznata. 


U  trenutku otkrića, Hekata je bila pozicionirana na 15 º Vodolije (gde je moj Merkur – pisanje, no meni je Merkur vladar 10 – kolektivno nesvesno, ali i dispozitor Marsa (vladara 12 – lični mit, kao i vladara moje 5. kuće (Asc iz ugla prošlog života) ) i u 8.polju. Mesec se tada našao na početku znaka Ovna, odmah pored Hirona, što u sebi odmah ima sliku boginje koja isceljuje. Hiron je kao što znamo asteroid koji stoji između Saturna i Urana, to je taj most, prelaz ljudske duše  ka višem stanju svesti, to je prelaz iz starog ka novom. To je onaj naš deo kosmičke svesti koji treba da bude besmrtan. Znamo da Mesec pada na 3 º Škorpiona, tu se dešava smrt, a kako je Hiron vezan za kosmički deo nas, onda imamo jasnu poruku da je Hekata ta koja je imala sposobnost da boravi u svetu besmrtnih.
Mi je zovemo Hekatom iako se nekada za nju koristi i naziv Hekate, dakle kao množina njenog imena, zato što je često predstavljena sa tri lika, kao biće koje ima 3 lica i koje se pojavljuje u 3 primarne funkcije, 3 primarne faze

Ako posmatramo kako je ona bila obožavana u pradavna vremena, naći ćemo da je bila poštovana kao ona koja može svaku želju da ispuni ako je zamolimo, ako joj se otvorimo, ako joj se molimo – a molitva je uvek primarno Mesec, primarno otvaranje duše, jer “molim” je Mesec, a “hvala” je Venera. Hekati se moli kada je Mesec mlad i kada se pojavi prvi dan nakon mladog Meseca, dakle kada se pojavi najmanji srp i tada je ona predstavljena slikom žene koja nosi dve baklje u ruci. Ukoliko se noću po mladom Mesecu iskaže molitva, ona ispunjava želje. One koji joj se obraćaju ona štiti, čuva i brani.

Takođe, Hekata je čuvarka prelaza, pa je stoga i zaštitnica porođaja i prelaska duše iz jednog svemira u drugi. Ona pre svega čuva duše od negativnih duhova koji mogu da dođu sa druge strane. Zato su njeni kipovi stavljeni ispred vrata kako bi ona čuvala kuću od duhova koji bi mogli da uđu sa druge strane i prođu kroz ta vrata. Ona, kada je Mesec pun ima funkciju da ispunjava želje koje su vezane za zaštitu, za pomoć nekome, dok je ispunjenje svih želja koje čovek može imati upravo u onoj fazi samog početka Mesečevog rasta.

I konačno, njena treća faza, kada sasvim zalazi i kada je Mesec u svom poslednjem delu gde opada, predstavljena je ženom koja drži ključ, koji vodi dušu u tajna znanja i u unutrašnje svetove, ključ koji otvara druge ravni postojanja.

Pogledajmo sada horoskop američke glumice Shannen Doherty (svima poznate po ulozi Brende Walsh u popularnoj američkoj tinejdžerskoj seriji s’početka 90-ih, Beverly Hills 90 210) koja je u seriji „Čari“ (Charmed) s’kraja 90-ih,  je ulozi Prue Haliwell, najstarije (od tri sestre) koje su veštice. AOL je 2007 proglasio Prue Haliwell jednom od 10 najboljih tv veštica.


  Serija "Charmed"  počinje s tri sestre Halliwell - Prudence "Prue" Halliwell, Piper Halliwell i Phoebe Halliwell, i ponovnom susretu 6 meseci nakon smrti njihove bake. Ponovnim useljavanjem u staru kuću u San Franciscu, najmlađa sestra, Phoebe, otkriva staru knjigu, "Knjigu senki" ( "Book of Shadows"), na tavanu. Nakon što iz knjige nesvesno pročita čaroliju, te se pred njom nađu paranormalna bića, uviđa kako ih ona može zaustaviti. Takve okolnosti dovedu sestre do razmišljanja kako su one veštice, čarobnice, te kako je ta tradicija već odavno u njihovoj porodici, s obzirom da su im i majka i baka bile veštice. Prva u porodici koja je bila veštica jeste Melinda Warren, koja je bila živa spaljena na lomači. Pre nego što je umrla, Melinda je predvidela kako će svaka nova generacija Warrenovih (kasnije Halliwell) veštica jačati i kako će njihove moći biti sve jače i jače, sve do dolaska tri sestre koje će biti najmoćnije veštice koje je svet ikad vidio.

Kao veštica, Prue je razvila magične moći telekineze s kojima može pomicati predmete snagom uma. Kasnije je razvila moć astralne projekcije i dobila mogućnost da u isto vreme bude na dva različita mesta. Tokom treće sezone serije, Prue se razvija u najjaču i najmoćniju vešticu među sestrama. Na kraju treće sezone serije, Prue ubija demon Shax. Inače njeni moći postaju jače u zavisnosti od njenog emotivnog stanja, pa ako je ljuta, njene moći su i snažnije.

Persefona kao Brenda Walsh u „Beverly Hills 90210“


Shannen je Ovan u horoskopu, sa podznakom (Asc) u Devici, kao i sa MC u Blizancima, što znači da je Merkur vladar kako njenog Asc (ona), tako i planeta koja predstavlja nju kroz profesiju kojom se bavi. Njen Merkur je retrogradan (ona je veoma duboka osoba), i na veoma upečatljivom stepenu, na 3 º Bika, tačno preko puta 3 º Škorpiona. Na 3 º Bika Mesec egzaltira, dok na 3 º Škorpiona – pada. To je ta osa preko koje se „silazi dole“, kod Hada, to je ta osa 3 º Bika/3 º Škorpiona, što je u startu vezuje i sa Persefonom. No, za Persefonu je potrebno još pokazatelja. No, ona ih ima. Njena Venera je u jakoj aplikacionoj opoziciji sa Plutonom, ujedno Venera je i dispozitor Merkura iz Bika, što Merkur dovodi u znak pada.Stoga, spiritualnost, rađenje na aktiviranju intuicije, buđenju lične vere – jesu njeni primarni zadaci. No, konačno, njen Mesec je u Škorpionu (8. znak po redu, tj povezan je sa serijom 8). Dakle, Shannen ima jaku potrebu da ode u Hadov svet, da bira ljubavne partnere koji su nekako „opasni“, da pobegne u Hadove odaje, da se suprostavi roditeljima zbog ljubavi (setite se njene velike ljubavi sa Dylan McKayom (Luke Perry) u tv seriji Beverly Hills 90 210).    




Ali, i Hekata...

No, Shannen nije tek tako dobila glavnu ulogu u seriji Čari. Ona u sebi nosi i mit o Hekati. Njen Mesec sa 15 º Škorpiona tačno kvadrira 15 º Vodolije (gde je bio asteroid Hekata u trenutku svog otkrića), potom ima jaku opoziciju sa Saturnom u Biku, a Saturn sobom nosi Hekatu sa 0 º Jarca u njenom natalnom chartu, pa je sve ovo znak da ona ima jaku nesvesnu potrebu i za oživljavanjem Hekate u sebi. Konačno, pogledajte kako njen Mesec „trči“ u kvadrat sa osom mesečevih čvorova? 

Prenatalne eklipse su jako bitne za svakog od nas, da bismo bolje razumeli tu poslednju emociju( u momentu smrti u prethodnoj inkarnaciji) koja  nas je „obojila“  i stvorila vrlo verovatno neku „karmu vezanosti“. Smrt u prošlom životu je uvek za svakog od nas neka vrsta „mraka“, tj. nepoznanica, no sećanje uvek postoji... U ovom slučaju, budući da govorimo o Hekati kao arhetipu Meseca, mi ćemo se osvrnuti na poslednju prenatalnu lunarnu eklipsu Shannen.  Njena prenatalna lunarna eklipsa je bila na 20 º Lava (tu se nalazio Mesec 10.Februara 1971, dok je Sunce bilo preko puta, naravno, na 20 º Vodolije). Vladari ovog, zapravo, Punog meseca su Sunce i Saturn. Njeno Sunce (vladar prenatalne lunarne eklipse) na 22 º Ovna, je na veoma „teškoj“ fiksnoj zvezdi iz konstelacije Cetus (Morsko čudovište,  U utrobi kita) koja je duhovne prirode, koja često osobu „vuče dole“ u smrtne situacije, „zatvorene prostore“ (izolacije, zatvore, bolnice, ali i lične „pećine“, tj. depresije) bukvalno ali i figurativno rečeno, nakon čega ista, pošto osvesti gde je grešila, dobija priliku za novi život i ozdravljenje, ali samo ako se iskreno pokaje i zamoli Boga iz svog stomaka, čisto i iskreno da joj pruži novu šansu.   

„Fight Like a  Brenda!“



 Poznato je da je Shannon Marta 2015 postavljena dijagnoza da boluje od raka dojke koji se potom proširo na njene limfne čvorove (rekla bih da je ovo prava slika njenog Meseca (dojke) u Škorpionu (pad Meseca) u kvadratu sa osom mesečevih čvorova) . Ona se vrlo hrabro suočila sa bolešću, a njene kolege, glumci, iz serije „Beverly Hills 90 210“ su joj pružili podršku objavljujućći na svojim Instagram profilima „Fight Like a Brenda“! Kada sam pogledala efemeride za Mart 2015, nalazim da je asteroid Hekata bio baš na 18 º Jarca, tačnije da je prelazio preko njenog natalnog  Marsa (vladara njenog Meseca sa 15 º Škorpiona), ali i vladara njenog 8. polja (smrtne bolesti, operacije) kao i vladara njenog Sunca sa 22 º Ovna (a Sunce joj je vladar prenatalne lunarne eklipse sa 20 º Lava). Nije li ovo više nego znak da je bolest došla kako bi u sebi pronašla „ključ“ koji Hekata u sebi nosi i koji joj može doneti iscelenje (budući da je rođena u fazi kada Mesec opada, nakon Punog Meseca)?  

 Zanimljivo je da joj je posebnu, i najveću, podršku dao Luke Perry (njen Dylan iz „Beverly Hills 90 210“) koji se i sam  susreo sa rakom debelog creva gotovo u isto vreme kada i ona sa rakom dojke. Njegov Južni čvor je baš na njenom Mesecu sa 15 º Škorpiona, što govori o dubokoj i jakoj povezanosti (iz pretprošlog života) ovo dvoje ljudi, i na ekranu, ali i van njega. Južni čvor uvek menja onu drugu osobu, duboko, iz korena.  Takođe, njegov Saturn u Ribama je u blizini njene Venere što isto govoro o jakoj karmičkoj povezanosti,ali i o tome da će jednog daana da je „napusti“ i ostavi veliku prazninu u njenom životu.  Inače, u momentu kada je serija počela, Oktobra1990, sekundarno progresivna Venera Shannen se našla na 10º Ovna, tačno preko puta natalne Venere sa 10º Vage od Perry-a. Njihova sinastrija je veoma jaka, i svi su mogli osetiti da hemija između Brende i Dylana nije bila zapravo gluma. Nedavno, Luke Perry je preminuo iznenada nakon posledica jakog moždanog udara u svojoj 52.god.života i ostavio veliku prazninu u srcu Shannen koja je i javno priznala da ga voli i da je on njen Dylan... Luke Perry (11. Oktobar 1966, vreme rođenja nepoznato, Mansfield, Ohio, USA), inače, u svom chartu ima Hekatu baš na 15 º Vodolije, na mestu gde se i sama Hekata našla u trenutku otkrića.



Danas na svom Instagram profilu Shannen daje korisne savete ženama koje prolaze kroz slično ali isto tako poziva i sve žene na preventivne korake protiv ove bolesti.  Aprila 29, 2017, Doherty je objavila  da je izlečena.

Odnos sa majkom...


Dodaću da je njen Mesec na samom kraju Spaljenog puta („Via combusta“), na 15 º Škorpona se tzv.spaljeni put završava, pa je ona zaista u sebi morala da pokupi svo znanje koje postoji od 15 º Vage (početak spaljenog puta) do 15 º Škorpiona (kraj spaljenog puta). Naravno da je opozicija sa Saturnom kao i kvadrat sa osom čvorova – njen izazov. Otvoriti pre svega srce, da bi se ono očistilo. Srce i grudi su predstavljeni Mesecom u našim horoskopima, uvek, ,stoga, treba uvek razmisliti šta je to što čuvamo kao emociju (tj. kao sećanje, jer emocije nisu nikad naše, one su sećanja svih žena u našoj genetici koje su prošle kroz slične situacije i sada mi ovde u ovom životu sve te žene „čistimo“). Zbog Saturna koji napada njen Mesec rekla bih da joj je jako bitno da radi i na odnosu sa majkom, da tu uspostavi više bliskosti... Na fotografiji možemo videti majku od Shannen koja je uz nju u najtežim momentima... 
Njen Mesec preko dispozitora Marsa, ide u znak Jarca (gde je Mesec inače u izgonu), dakle, iz znaka svog pada, on ide u izgon, što baš nije podrška, pa Shannen (u ulozi veštice), kao Hekata, u seriji  gubi život.

Shannen i Ja...

Ako se osvrnemo sada i na moj chart, budući da je moj Merkur, kako sam već rekla, na stepenu otkrića Hekate i da imam Mesec u 8.kući,u kvadratu sa Plutonom, onda možemo videti sledeće. I ja kao i Shannen imam Veneru u Ribama tj. naše Venere su gotovo na istom stepenu ( i sada je ovde tranzitni Neptun pa je naša konekcija ogromna iako smo daleko, ali prisustvo njeno ja osećam izuzetno, posebno nakon nedavne smrti Luke Perry-a, njene velike ljubavi iz pomenute serije „Beverly Hills 90 210“).Venere su nam na zvezdi Ahernar, vrlo duhovne prirode, koja znači putovanje kroz podzemnu reku, ali konačno dolazi i svetlo na kraju tunela...


 Obe dakle imamo kod za Persefonu, ali  i za Hekatu, s’tim da je moj Mesec za razliku od njenog snažniji jer je u sedištu i na stepenu egzaltacije Jupitera (Bog), pa je moj kontakt sa Bogom, preko molitve pre svega lakoća. Ja imam izlaz iz kvadrata Meseca sa Plutonom upravo preko trigona Venere (kao dispozitora Plutona iz Vage) sa Mesecom. Shannen je rođena u fazi opadanja Meseca, dok sam ja rođena u fazi punjena Meseca, neposredno pred sam Pun Mesec na 11 º Lavu, što znači da u meni živi onaj deo Hekate koji može svaku želju da ispuni ako je zamolimo, ali isto tako se nazire i onaj deo Meseca koji čuva duše od najezde negativnih duhova. Zanimljivo da je aktivirana i moja Hekata koja se inače nalazi na 7 º Lava, tako da je prva lunacija nakon mog rođenja (1.Februara 1980) zapravo prešla i preko moje Hekate.  
Moj Merkur je vrh Yoda (Božij Prst) sa tim istim Mesecom, kao i sa Marsom (vladarem moje 12 – lični mit, i 5 – moj Asc u prošlom životu), a svaki Yod ima prirodu Hirona (rana, ali i iscelenje) – Hekata kad je oktrivena, sećate se, Mesec sa 1 º Ovna tek što je prešao preko Hirona  sa 0 º Ovna. Hiron je upravo ponovo u Ovnu...  
Ako pogledamo dalje moj chart, onda u modernom vladaru Vodolije, mom Uranu (kao dispozitoru mog Merkura sa 15 º Vodolije) vidimo konačnu sudbinu Hekate u meni u prethodnoj inkarnaciji. Uran ide u jak kvadrat sa osom mesečevih čvorova, i vrlo je verovatno da sam u prošloj inkarnaciji izgubila život upravo zbog astrologije, i da sam bila proglašena vešticom... Ne zaboravite, 12.kuća jeste kuća ličnog mita, ali je to i kuća smrti u našem prethodnom životu (ako uzmemo da je Asc  u prošlom životu sadašnja 5. kuća, onda je 12 sada 8 od 5, a to je kuća u kojoj smo završili prethodni život, i tu ostaje ta „karma vezanosti“...). U ovom životu nastavljam tamo gde sam stala, jer mi je Asc u istom znaku kao i vrh 12.kuće – u Škorpionu, što znači da su mi inkarnacije vezane, a i vladar 5.kuće u Ovnu (što je Asc u prošlom životu) isto za vladara ima Marsa, baš kao i moje 12.polje i moj Asc.   
Za snagu molitve sam se otvorila nakon što me je Uran i Pluton 6 puta u prethodnim godinama „izudarao“, po Mesecu na 15 º Raka, a pre toga Jupiter, septembra 2013, svojim prelaskom preko istog Meseca – doveo u dodir sa smrću majke. Primarno sa Persefenom u sebi, tom večnom devojčicom u sebi koja živi zaštićena od majke (otac je umro kad sam imala 16.god.),  odjednom sam bila suočena da uzmem lekciju od Hekate i da smrt „prigrlim“ kao deo života. Tranzitni Saturn je tog 6.9.2013. (kada je moja majka preminula ispred mene) bio na 7 º Škorpiona, kvadrirao Hekatu sa 7 º Lava iz mog charta, dok je osa čvorova išla preko 9 º Škorpiona/9 º Bika i kvadrirala moje natalno Sunce (u tradicionalnoj astrologiji prirodni vladar 4.polja-porodica) sa 9 º Vodolije.  No, moje Sunce je i vladar Hekate koja se u mom chartu nalazi na pomenutom 7º Lava.

Danas, nakon svega, osećam da Hekata u meni mi omogućava da i dalje imam jak, dubok kontakt sa majkom, iako fizički nije prisutna, ona dolazi u moje snove sa vrlo jakim porukama, ona je moj vodič... Rekla bih da me je majčina smrt načinila gospodaricom prelaza, tj. onaj deo Hekate gde ona gospodari tim prelaskom iz života u smrt – je tada aktiviran u meni.. Smrt (kao i bolest) su upravo ono čega sam se ja najviše plašila, čega se još uvek plašim, i na čemu celog žviota treba da radim kao na svojoj primarnoj lekciji. Otuda mi je Bog i podario Škorpiona na Asc.

Iako sam za profesiju odabrala astrologiju, crkva mi nije nepoznanica vrlo često odlazim u istu, jer duboko verujem i osećam da su religija i astrologija u tesnoj vezi. No, ja obično imam običaj da kažem u ovom životu sledeće: Volim crkvu, ali ne i crkvenu administraciju, i to je verovatno taj moj Uran na Asc u kvadrati sa osom čvorova koji je nekad stradao zbog astrologije i dobio epitet veštice od crkvene administracije. Moj Mesec sa stepena Boga, sa 15  º Raka ima jaku podsvesnu potrebu da bude u kontaktu sa Bogom i molitvom, dok jak Uran na Asc mi pomaže da spojim znanje iz astrologije sa simbolikom pojedinih svetaca u srpskoj pravoslavnoj crkvi. Ja u tome vidim zapravo svoju "magiju", čaroliju, nešto lepo...


Prvi Hironov Povratak 27. Aprila 2021
No, Shannan se priprema za svoj Prvi Hironov Povratak, a budući da je kad je Hekata otkrivena, Mesec je bio tik pored Hirona, pogledala sam i ovaj chart, i imala šta i da vidim. Pogledajte osu 15 º Bika/15 º Škropiona? Tog dana tranzitni Mesec će isto biti na njenom natalnom Mesecu, tj. na 15 º Škorpiona (drugim rečima to će biti dan njenog lunarnog povratka), dok će tranzitna Venera biti preko puta, na 15 º Bika. Da vas podsetim, Hekata je oktrivena na 15 º Vodolije, i eto aktiviranja ove čarobnice u njoj sa Prvim Hironovim povratkom. Fiksni T-kvadrat preko 15 º će je naterati da još više u sebi „budi“ Hekatu, a kao što vidite, Mesec će opet biti u fazi opadanja, baš kao i kada se rodila, Aprila 1971, što je opet znak da ona ima „ključ“ u svojim rukama... Sećate se, gore u tekstu sam rekla - On April 29, 2017, Doherty announced that her cancer was in remission. Dakle, tačno nakon 4 godine Shannen će dobiti priliku da kroz Prvi Hironov Povratak konačno i bude potpuno isceljena. Zanimljiva je i Hekata iz charta Luke Perry-a, sa pomenutih 15 º Vodolije, tako da i njegov duh  može biti uključen u oživljavanje Hekate u Shannan.Inače, ako odemo i dalje, i chart smrti Luke Perry-a prebacimo u 12th Harmonic chart (koji opisuje budući život tog trenutka) onda tamo nalazimo Veneru (ljubav) na 15 º Bika, gde će se naći i tranzitna Venera u chartu Prvog Hironovog Povratka kod Shannen. Iako više nije na Zemlji, on joj definitivno može pomoći od gore, svojom ljubavlju... On želi da Hekata u njoj bude „živa“... 

Hekata će tog 27. Aprila, 2021 biti na 24º Riba (na Saturnu Luke Perry-a) i tačno prozivati njene ugaone kuće - Asc, Desc, Mc, IC, (preko 24º-25º promenljivih znakova) što je više nego znak da se ona otvara za čarobnicu...


No, ovde je prisutna i poruka za mene, naime, 12th Harmonic chart smrti Luka Perry-a ima Asc na 9º Lava (gde je bio Asc moje majke), a Desc na 9º Vodolije ( na mom natalnom Suncu koje sam gore u tekstu pominjala kao tradicionalnog vladara 4. polja-porodica). Osa IC/MC u 12th Harmonic chartu smrti Perry-a ide preko 9º Škorpiona/9º Bika, gde je bila osa mesečevih čvorova u trenutku smrti moje majke...
 



Želim joj  zdravlje i potpuno iscelenje!

~
Da li je moguće da u jednom horoskopu žive dve različite mitološke priče? O da – moguće je i sasvim je tipična pojava. Naime, svi smo mi sačinjeni od mnogobrojnih struna različitih mitova koji zajedno čine potku naše jedinstvene sudbine – a to je polje koje mi kao astrolozi odgonetamo.


Нема коментара:

Постави коментар

Are We Safe? ’ART’ as part of A_I Spring 2024 Eclipses Published: 24th March, 2024 I Author: Smiljana Gavrančić ISAR CAP

  Are We Safe? ’ART’ as part of A_I Spring 2024 Eclipses Published: 24th March, 2024 I Author: Smiljana Gavrančić ISAR CAP   When Rish...