уторак, 8. мај 2018.

Horoskop Smrti – Charles E.O. Carter Smrti nije kraj... Objavljeno: 8. Maj, 2018 I Autor: Smiljana Gavrančić


Horoskop Smrti – Charles E.O. Carter

Smrti nije kraj...
Objavljeno: 8. Maj, 2018 I Autor: Smiljana Gavrančić 

 Voda je struktura u kojoj se događa i smrt, i rođenje i začeće istovremeno – kraj jednog početak drugog.




Ono što je zajedničko za prvi udah, tj. početak života, i posledni izdah, tj. kraj života – je da ista planeta vlada i početkom i krajem. Iz ugla tropske, moderne, astrologije, Mars je vladar i Ovna i Škropiona, tj. prvog i osmog znaka unutar Zodijaka. U prvom znaku (Ovan) mi uzimamo prvi udah, a u osmom znaku (Škorpion) se dešava naš poslednji izdah, smrt. Baš tako i iz ugla tradicionale astrologije, koristeći tzv. Haldejski sistem kretanja planeta (od najsporije ka najbržoj, tj. od Satuna ka Mesecu) -  prvom (Ascendent – prvi udah, početak života) i osmom kućom (poslednji izdah, smrt, kraj) horoskopa vlada ista planeta – Saturn!
 
Zanimljivo je da iz ugla karmičke astrologije nekadašnji Mars je današnji Saturn ili bolje rečeno – akcija (Mars)  stvara posledicu (Saturn). Mi u današanjem Saturnu u našoj natalnoj karti vidimo naše akcije iz prošlog života. Drugim rečima, pozicija Saturna na kraju života je jako bitan faktor jer će on ukazivati na to što Dušu vuče, gde je sila gravitacija vuče. A šta je gravitacija ili Saturn, nego padanje? Marsom krenemo – bacimo nešto i to nešto ide i pada, a kada padne to je kraj. Potrebno je da procenimo kako je to nešto palo: da li čisto, lagano, ili sa sobom vuče nešto (da li Saturn ili njegov dispozitor formira napete aspekte sa nečim). Nas primarno interesuje kvalitet tog Saturna u trenutku smrti prema natalu – koliko je uspeo nešto da ošteti, jer to ukazuje da ostaje dug, da osoba nije ispunila tokom ovog života ono što je trebalo ili što je mogla. Važna je i sama mundana pozicija Saturna u trenutku smrti: koliko je generalno povoljan ili ne, da li je povoljniji od natalnog ili ne.

 Iz pozicije Saturna procenjujemo evoluciju, dalji put osobe, gde ona ide, šta će sa njom biti u smislu sledeće inkarnacije, jer ono što je kraj nečega je početak nečeg drugog. Voda je struktura u kojoj se događa i smrt, i rođenje i začeće istovremeno – kraj jednog početak drugog. Stoga je kraj u jednom životu vrlo vezan sa početkom u sledećem životu, a sam horoskop smrti opisuje opštu atmosferu u kojoj natus napušta ovaj i ulazi u drugi život. 





 Kada je Charles Carter preminuo, Merkur je baš tog dana krenuo retrogradno i to sa 1º  Škorpiona 10’ (4. Oktobra, 1968., 04:30pm , London , UK– izvor za chart smrti je www.astro.com)  Asc je bio na 9º Vodolije 15’. Moje natalno Sunce se nalazi na 9º Vodolije 16’, vladar je uklještenog Lava iz 9. kuće (stranci)  i nalazi se u mojoj 3. kući (pisanje). Ovo mi je prvo privuklo pažnju, osim što je rođen  samo an kasnije, 31. Januara, a ja 30. Januara, naravno ne iste godine. Ono što je još zajedničko za mene i Cartera je da oboje imamo Južni Čvor na kraju Vodolije, on na 28º Vodolije, ja na 29º Vodolije. No, na 27º Vodolije se nalazi Asc Victor Ollivera (urednika The Astrological Journal-a). Veoma blizu, tačnije na 26º Vodolije, se nalazi i Venera Cartera. Kada vam neko stavi Južni Čvor na Asc – ta osoba je došla u ovom životu da Vas promeni i da Vam da veliku lekciju. Južni čvor ima simboliku serije 11, znaka Vodolije, Urana, 11. kuće horoskopa, i uvek priča o pretprošloj inkarnaciji. Južni Čvor Vas prosto „guta“ i menja Vas. Dalje, moj Mesec je na 15º Raka, a u Mesec su zapisana sva sećanja Duše, a Carterov Saturn se nalazi na 17º Raka. Kada god Vam neko stavi Saturna na vašu ličnu planetu, svetla horoskopa, odmah možete da naslutite da ste vi ti koji osobi vlasniku Saturna – dugujete. Ujedno, imate i jaku potrebnu da date. Dakle, ja imam karmički dug prema Carteru, sasvim sigurno. A šta je sa tranzitnim Saturnom na dan njegove smrti? Kao što vidimo, nalazi se na 22º Ovna i retrogradan je, i kvadrira egzaktno njegov MC na 22º Raka, a samim tim i IC na 22º Jarca, drugim rečima kvadrira osu 4/10, i odmah stavlja do znanja da je u trenutku smrti Carter ostavio nešto nedovršeno što se tiče njegove karijere, nešto je prekinuto na pola puta...  




Dispozitor tog retro Saturna sa 22º Ovna u trenutku smrti Cartera je upravo Mars na 8º Device-gde se nalazi moj Jupiter na MC kod mene u chartu! Nije li ovaj čovek već u startu mene nekako zadužio? Moja Jupiter linija ide kroz, ni manje ni više grad koji mnogo volim, Atinu, i nedavno sam koristila ime boginje Atine kada sam osnivala svoju astrološku asocijaciju. Da ne kažem i da se drugo osnivanje mog magazine dogodilo baš pod Atinskim nebom, u Grčkoj... 

Poznato da je Charles Carter bio predsednik The Astrological Lodge of London .  Prvim detetom  London Lodge nazivao je magazin poznat pod imenom The Quarterly Magzine, koji je osnovao 1926. god. Naime, Carter je prvo počeo sa publikacijom magazina Uranus 1923.god., koji je potom postao The Quarterly Magazine. Carter je bio i prvi direktor  Faculty of Astrological Studies što je zapravo po njemu drugo dete od London Lodge.Takođe, Charles Carter će ostati upamćen da je još 1955. god. tačno predvideo da će njegova smrti biti tokom 1968.god.!

Ja sam Infinity astrological magazine osnovala prvi put 19. Maja, 2015. Moj progresivni Mesec se tada našao na 22º Vage, tik što je završio prelaz preko 21º Vage gde se nalazi moj Pluton, vladar mog Asc. Moja Solar Arc Venera se tada našla na 22º Ovna, dok se Solar Arc Mesec našao na 21º Lava, na Suncu Cartera iz njegovog 12th Harmonica (horoskop budućeg života). Victor Olliver se pridružio mom magazinu godinu dana kasnije, tj. maja 2016,uz veliku podršku i poštovanje koje nam daje, i kada sam progresirala njegov natalni chart za moment osnivanja mog magazina (19. Maj, 2015), pronašla sam njegovu sekundarnu osu IC/MC preko 9º Lava/9º Vodolije (što osa Asc/Desc iz horoskopa smrti Cartera, ali ujedno i osa koja proziva moje natalno Sunca na 9º Vodolije). Dalje, Victorova Solar Arc osa Asc/Desc se tog 19.Maja, 2015 našla preko 22º Ovna/22º Vage. Ovo je osa koju sam pominjala kroz svoje progresije i Solar Arc direkcije malo pre, zar ne? Ujedno, ova osa direktno stavlja u Veliki kardinalni kvadrat natalnu osu IC/MC Cartera sa 22º Jarca/22º Raka, kao i tranzitni Saturn sa 22º Ovna u trenutku Carterove smrti.  

 Kada sam ja održala predavanje o Uranu u Biku septembra 2016 u Astrological Lodge of London, tercijarna osa Asc/Desc mi je išla preko 22º Ovna/22º Vage! Žena koja me je pozvala da imam predavanje u London Lodge of Astrology je Jadranka Ćoić koja ima Sunce na 22º Raka (Sunce joj je vladar MC-a), Asc na 1º Škorpiona (na istom mestu je bio retrogradni Merkur u momentu smrti Cartera, kao što sam već pomenula gore u tekstu), osu IC/MC preko 9 Vodolije/9 Lava, čak su i njen Južni Čvor i Saturn na 9º Vodolije! U Dwadasamsa chartu (prošli život) Jadranka ima Mesec na 22º Vage! No, postoji još jedna žena koja voli IAM, koja mi daje podršku i poštovanja od samog početka. Reč je Sharon Knight - njen draconic Mesec se nalazi na 22º Vage!

 U jednom momentu, kada je moj magazin prolazio kroz "izazovne" momente, svo troje, Victor, Jadranka, Sharon,  mi je reklo isto: "Smiljana, ne zaboravi da je Infinity tvoja "beba""!




Idemo dalje, kada pogledamo Draconic chart od Victora, mi nalazimo njegov Saturn baš na 22º Ovna, dok je Venera na 22º Vage. Drakonic chart govori o sećanjima duše i on je u biti lunaran. Čak u horoskopu prošlog života (tzv. Dwadasamsa chart,ili horoskopa duada) Victorova Venera je na 22º Vage! Venera je vladar Victorove 8. kuće u ovom životu, što je polje smrti, kraja, dok je Saturn vladar njegovog Asc, što je polje prvog udaha, Victorovog izlaska iz majčine utrobe. 

Sada ćemo pogledati i Carterov horoskop prošlog života. Carter u Dwadasamsa chartu ima osu Asc/Desc preko 22º Ovna/22º Vage, dok mu je osa IC/MC preko 22º Raka/22º Jarca (dakle obrunuto od natalne ose). Inaće u Dwadasamsa chartu su sve kuće jednake i na istom stepenu, ali različitog znaka, naravno. Konačno, zanimljiv je i 12th Harmonic Cartera, tj. horoskop budućeg života. I tamo su sve kuće jednake, i na istom stepenu (naravo, različitog znaka). U horoskopu budućeg života Carter ima osu Asc/Des preko 22º Vage/22º Ovna (ova osa je bila aktivna kada sam ja osnovala magazin prvi put, 19. Maja, 2015, ali je ova osa aktivna i kod Victor Ollivera kako sam malo pre naglasila), dok mu je osa IC/MC identična kao i natalna osa- 22º Jarca/22º Raka! 




Konačno, na red je došao i moj horoskop prošlog i budućeg života. U Dwadasamsa chartu (prošli život) moja osa čvorova ide preko 22º Raka (Severni Čvor)/22º Jarca (Južni Čvor). Moj draconic Neptun (vladar moje Venere iz Riba, iz 4. kuće – vodena kuća) je na 22º Raka! U 12th Harmonic chartu možete videti da će mi Venera biti na 22º Vage, dok će Sunce biti na 22º Raka!   




Zajedničko za Cartera, Victora i mene je da svo troje imamo background u studijama prava, ali da smo izabrali da budemo – astrolozi i urednici magazina! 



 No, svima je poznato da se od 8. Februara 2017 moj magazin zove IAM, kao skraćenica od Infinity Astrological Magazine, čime smo promenili energiju prvog horoskopa osnivanja gde je Sunce bilo na 28º Bika, blizu  Algola (26º Bika) što je bilo donelo izazove i ne tako lake momente. No, meni je zanimljivo da i Astrological Association (AA GB) ima u Dwadasamsa chartu Sunce upravo na istom mestu kao i moj prvi magazin, na 28º Bika, tačnije, ovo je već zvezdani roj poznatiji kao Plejade („uplakane sestre“). 

Ako pogledamo Dwadasamsa chart of IAM mi nalazimo Mesec ni manje ni više nego na 22º Vage, gde je bio i moj progresivni Mesec kada sam osnivala magazin prvi put, maja 2015, a gde su se našle vrlo važne tačke u horoskopima  gore pomenutih u ovom članku. Konačno, i sam MC od Astrological Associaton GB se nalazi na 21º Vage26’ zajedno sa Jupiterom na 21º Vage 46’, dakle, gotovo na 22º Vage! Dalje, u Dwadasamsa chartu moj novi IAM ima Merkura ni manje ni više nego na 9º Vodolije-gde je mesto Asc u trekutku smrti Cartera, kao i moje natalno Sunce, ali i  gore pomenuti sekundarno progresivni MC Victora Ollivera u trenutku kada sam osnivala magazin prvi put, maja 2015. I ako pogledamo i 12th Harmonic za IAM, mi vidimo da u horoskopu budućeg života IAM ima Mesec na 22º Raka, što je natalni MC Cartera, ali i mesto njegovog MC u budućem životu!   






 Nedavno, tačnije 16. Januara, 2018 (19:07, Kikinda, Serbia) rodila se astrološka asocijacija IAM INΦINITY – Αθήνα Center. Ja sam osnivač, i uopšte nisam birala ovaj trenutak, što se vidi iz samog charta budući da je Asc na 29º Lava, doduše na mom Severnom Čvoru tačno, kao i na Severnom Čvoru Cartera ali i Desc Victor Ollivera. Osa IC/MC je identična mojoj natalnoj osi Asc/Desc-21º Škorpiona/21º Bika. No, Mesec kao možda i najvažnije telo, je bio na 22º Jarca 53’! Zanimljivo je da Astrological Lodge of London ima na 21º Jarca 48’ (možemo uzeti na 22º Jarca) Fortunu, najličniju tačku u chartu budući da ona predstavlja odnos Asc, Sunca i Meseca.  

Kao što se može zaključiti, kroz sve primere, aktivira se Veliki Kardinalni Krst preko 22º, i prvo što mi pada na pamet je 12. Januar, 2020 kada Saturn i Pluton budu napravili konjunkciju baš na 22º Jarca, što će automatksi prozvati pomenuti Veliki Krst! Čak će i moj tercijarni Mesec tih dana prelaziti 22º Jarca, što je zaista veliki znak! U horoskopu Saturn/Pluton konjunkcije rađenim za Grinič, Asc je na 15º Raka, što je i mesto mog natalnog Meseca! Čak će i tranzitno Sunce tog dana biti na 22º Jarca, praktično na nebu će biti Sunce u konjunciji sa Saturnom i Plutonom, drugim rečima, veoma jaka energija, budući da će i Solar Arc Asc Cartera biti na 27º Vodolije 34’, tačno na Asc Victor Ollivera, dok će mu progresivni Mesec biti na 9º Vodolije (gde je bio i Asc kada je preminuo oktobra 1968, a gde je konačno i moje natalno Sunce). Inače, Carter i ja u Davison relationship chartu imamo Sunce na 8º Lava 45’ (što je veoma blizu 9º Lava), što samim tim proziva  9º Vodolije kao stepen preko puta.  




U sabijskim simbolima sam pokušala da naslutim mogući scenario... Kako u knjizi Sabijskih simbola svaki znak unutar Zodijaka se posmatra od 1º do 30º, ako želimo da vidimo značenje za 22º, mi zapravo čitamo značenje za 23º jer mi posmatramo zodijački znak od 0º do 29º. Pogledajmo sada šta nam poručuju sabijski simboli za 23º svakog kardinalnog znaka:

-          23º Ovna – A Woman in pasterl colors carrying a heavy and valuable but veiled load (ovo me podseća na moju omiljenu kartu iz Velike Arkane Tarota – Prvosveštenica)-Žena u odeći suptilnih nijansi ranog leta nosi težak i vredan, ali skriven teret
-          23º Raka – Meeting of a literary society- Susret društva književnika
-          23º Vage – Chanticleer – Petao; ponosno nešto objavljivati
-          23º Jarca – Two awards for Brawery in war - Dve nagrade za hrabrost u ratu

I na kraju mogu reći da je moj prvi pokušaj osnivanja Infinity Astrological Magazina bio „krvavi“ pokšaj da se „beba“ rodi (setite se, moj progresivan Mesec je baš tada prelazio moj natalni Pluton na 21-22 Vage), a rodila se, i bila je „preosetljiva“ u startu (Sunce na Plejadama – „uplakane sestre“). No, potom je došlo do rađanja druge „bebe“, to je sadašnji IAM, i ova „beba“ je sasvim sigurno zdrava. 



Energija je promenjena, a moja povezanost (preko magazina) sa samim Charles Carterom, ujedno preko i samog Victor Ollivera, je sasvim očigledna i ostaje da vidimo šta će nam prelazak Saturna i Plutona preko 22º Jarca aktivirati. No,isto tako moram da naglasim da će već tokom 2019 Pluton u više navrata prelaziti preko 22º Jarca (kako u direktnom tako i u retrogradnom hodu), pre nego što se dodirne sa Saturnom januara 2020.  No, ja moram da dodam da će već tokom 2019 Pluton će nekoliko puta prelaziti preko 22 Jarca (kako u direktnom tako i  retrogradnom kretanju), pre nego što napravi konjunkciju sa Saturnom, Januara 2020.
  
Smrti nije kraj, to je uvek novi početak...

Kada sam startovala sa svojim magazinom, pre tri godine (19. Maja, 2015), progresivni Mesec C.E.O. Cartera je bio na 29 Jarca, tačno preko moje natalne ose 3/9 (29 Jarca/29 Raka). Njegov Solar Arc Mesec i Solar Arc Vertex (tačka ispunjenja želja) je bio na 13-14 Device, u konjunkciji sa mojim natalnim retrogradnim Marsom na 14 Device (vladar mog Asc, vladar moje 12. kuće-što je 8. kuća (smrt) u prošlom životu), vladar moje 5. kuće (što je bio moj Asc  u prošlom životu). Tercijarna osa Cartera je išla preko 29 Raka/29 Jarca (tj. preko moje natalne ose 9/3). Tercijarni Mesec Cartera je prelazio preko 15-16 Vodolije, što je mesto mog natalnog Merkura (15 Vodolije), ali i mog drakonskog Meseca (16 Vodolije). Preporučujem Vam da pročitate moj članak "Sensitive degrees in AA chart" gde objašnjavam zašto je osa 29 Raka/29 Jarca bitna za Astrološku Asocijaciju Velike Britanije.







~

 Članak je nastao na dan Punog Meseca na 10º-11º Vage, 31. Marta, 2018, što je i pozicija Sunca u trenutku smrti Cartera ujedno i u  8.kući charta smrti...

Na 11º Vage se nalazi i Sunce u draconic chartu (sećanje duše na prošle inkarnacije) ali i natalni Pluton (vladar  Asc) tvorca charta novog IAM. No, važno je napomenuti da ova osoba ima i u 12th Harmonic chartu ugaone ose (Asc/Desc, IC/MC) preko 23º kardinlanih znakova, što je vrlo blizu sa pomenutim 22º. Ujedno, ne smemo da zanemarimo njegovu Fortunu na 21º  Jarca 33’ (što je u dozvoljenom orbisu sa 22 º). Svoj prvi članak za IAM je imao baš u trenutku kada mu je progresivni Mesec prelazio preko te iste Fortune u 3. kući njegovog horoskopa, 1. Marta, 2017 (#TheRetrgradeKiss Issue #IAM12.

Članak će biti objavljen u May/June issue of #IAM19 #TheFate Issue, i biće propraćen Punim Mesecom sa 9º Škorpiona (od 30. Aprila, 2018) u konjunkciji sa Venerom sa istog stepena takođe  u 8. kući charta smrti Cartera... 



S' Ljubavlju,

Smiljana

Нема коментара:

Постави коментар

The Third Temple and Jupiter/Uranus great conjunction on 21st April 2024 Red heifers from Texas Published: 15th April, 2024 I Author: Smiljana Gavrančić ISAR CAP

  The Third Temple and Jupiter/Uranus great conjunction on 21st April 2024 Red heifers from Texas Published: 15th April, 2024 I Author...