субота, 20. април 2013.

Povezanost Duša - drakonski horoskop Objavljen: 02. april, 2012. | Autor: Smiljana Gavrančić

Povezanost Duša - drakonski horoskop








Svako u sebi nosi priču ne samo svog života, već i mnogih drugih koji su nesvesno isprepletani međusobno. Drakonski horoskop je jedan od onih horoskopa koji nam otvara tajnu sliku Duše koja opisuje veze sa ljudima koje poznajemo iz prošlih života, ukazujući nam da naša osećanja nisu i isključivo naša...
Svi mi imamo nekog koga volimo, za koga smo „vezani“, koga duboko osećamo i u kome prepoznajemo nešto naše... Moj prvi susret sa Josipom Lisac, uživo, dogodio se pre par meseci, tačnije, novembra 2011. godine, kada je održala svoj prvi koncert u mom rodnom gradu. I pre toga, volela sam je, slušala sam je, gledala je na televiziji, ali trenutak kada sam bila na samo par metara od nje, probudio je nešto novo... To veče, osetila sam mir, tišinu, ljubav, „tajnu“... Osetila sam da sam sa njom – jedno biće!




Njena snaga dolazi od spoznaje da je neko razume i voli, a u centru njenog profesionalnog i privatnog života je večna ljubav prema Karlu Metikoši, koji joj je napisao na desetine kultnih pesama poput „Danas sam luda“, „Ležaj od suza“, „Oluja“..., album „Dnevnik jedne ljubavi“. Karlo je ljubav njenog života, Iako fizički više nisu zajedno, nikada se nisu rastali. Njihova ljubav traje u jednoj drugačijoj duhovnoj dimenziji. Josipa tako živi i srećna je što postoji u znaku te ljubavi. Srećna je što je još uvek sposobna da primi ljubav i voli...
Josipa i Karlo su živeli u ljubavi. Nije ih ništa vezivalo, ni brak, niti ikakvi interesi, nasledstva, deca... Imali su zajedničku strast – muziku. Njegova smrt je bila bolna, ali je ona nastavila dalje. I danas kaže da je mnogo zaljubljena u njega i da smrt ne može da odnese ono što je ona osećala 21. godinu. „Zar se ljudi mogu voleti samo kada se dodiruju i gledaju? Zar osećanja mogu nestati ako se dogodi nešto nepredvidivo na tom putu? Zar osećanja, slike, događaji i reči izgovorene umiru i odlaze? Ne, one su meni izgovorene, njih sam čula i doživela i još uvek doživljavam“ kaže Josipa Lisac.

Na petnaestogodišnjicu Karlove smrti, Josipa mu je napisala pismo i objavila ga na DVD-u. U pismu mu je saopštila kako je, šta radi, koliko je teško podnela njegovu smrt, te kako su njihovi prijatelji... U jednom delu opisala je smrt: „Upoznala sam nju, ona je mlada i lepa. Nas dve smo u dobrim odnosima, jer ona ima ključeve od mog stana.“ Publici je to prodrlo do srca. Niko to nije doživeo patetično. „Verujem da me Karlo čuje, prati, vodi... Jesam sama, ali nisam usamljena. Samoj sebi sam odlična prijateljica“, rekla je Josipa tada.

Na dvadesetogodišnjicu Karlove smrti (10.12.2011.) Josipa ističe da joj je i samoj teško poverovati da je prošlo već 20 godina od tada, ali odmah je brzo dodala „Godine nisu važne, ni vrijeme nije važno, bitna je ljubav“. Nakon Karla, niko više nije zauzeo njegovo mesto. Sama je jer tako želi. Po njoj, žena zrači, šalje određenu energiju kada traži nekoga, a ona naprosto ne šalje nikakve signale da želi, da traži, da treba nekog, jer, kako kaže – ima to sve... „Ne znam, ljubav je tajna i svatko ju mora sam pronaći. Ima raznih lijepih riječi kojima se ona opisuje, ali to ljudi govore, a ljubav treba živjeti.“ 

„Tiha“ komunikacija na 29
º


Bezbroj puta me je to veče „dodirnula“ u Dušu, ispunila svetlošću, i kao što sam već na početku naglasila – tišinom, ljubavlju, „tajnom“... Doživela sam njen koncert i njenu ljubavnu priču kao lekciju o ljubavi koju je Univerzum baš u tom trenutku hteo da mi „spusti“ preko nje... Univerzum me upravo preko nje podseća da je ljubav - „tajna“! Ako Vam kažem da se naša komunikacija to veče odvijala upravo preko 29º (nevidljivost, tajna, nešto na šta smo obe dugo čekale...) znaka Jarca (isto neki vid čekanja, zrelost, strpljenje...), gde se nalazi Merkur (reči), vladar njene 3. kuće (ono što ona izgovori, njene reči), kao i vrh moje 3. kuće. Da li Vam je onda ovaj „tihi“, „nevidljiv“ razgovor između nas dve – „vidljiv“?

Zemlja traži Mesec, Mesec traži Zemlju...

Kada uporedimo dva natalna horoskopa mi dobijamo određenu interakciju koja će postojati između dve osobe na raznim nivoima života i to daje jednu određenu sudbinu na objektivnom nivou. Međutim, ja sam odlučila da Vam svoj odnos sa Josipom Lisac predstavim iz ugla drakonske astrologije.

Drakonski horoskop je jedan veoma intiman horoskop svakog od nas. To je u biti lunarni horoskop, horoskop našeg eteričnog bića... Čovek nosi u sebi sliku sećanja na sva zemaljska zbivanja, te je primarno predstavljen geocentričnim  natalnim horoskopom. Ipak, on oko sebe ima jednu auru. Kao što Mesec ide oko Zemlje, tako i čovek ima jedno svoje eterično telo koje ga zaokružuje, pa tako svako od nas ima i svoj horoskop eteričnog tela koji je izražen drakonskim horoskopom. Drakonski Zodijak predstavlja naše sećanje na sve što je bilo pre ovog života... Mesec je polje smrti, završetka života i sve duše su tamo, jer sve duše odlaze i borave u eteričnom svemiru. I kada pričamo o jednom odnosu, treba da posmatramo da smo mi jedno biće pri čemu je jedno Zemlja a drugo Mesec – mi smo zajedno fizičko-eterično biće. Upravo je u tome i sva tajna života – Zemlja traži Mesec, a Mesec traži Zemlju kako bi oživeli svoje jedinstvo!

Čim imamo kombinaciju između natalnog (Zemlja) i drakonskog (Mesec) horoskopa dve osobe – sigurno se osobe znaju iz prethodnih života... Moguće da se energija ne zgusne dovoljno, te ne dođe do materijalizacije, ali prepoznavanje postoji – bilo negativno, bilo pozitivno... Svaki harmoničan aspekt koji postoji između drakonskog i geocentričnog (natalnog) horoskopa, predstavlja kanal odakle osoba prima poruke i to sa lakoćom... Posebno su značajne konjunkcije natalne planete jedne osobe sa drakonskom planetom druge osobe, jer je to slika direktnog sjedinjavanja dva dela Postojanja!
Važno je proceniti u svakom odnosu koja je glavna nit (glavni aspekt), odnosno glavni kanal kroz koji se odnos manifestuje, što najčešće čine 1 do 2 aspekta, te to predstavlja ono što daje ili oduzima energiju u odnosu.
Jupiter je vladar Josipinog 5. polja (ljubav) i nalazi se u 7 (odnos) u Vodoliji – poznato je da je ona sa Karlom živela u vanbračnoj zajednici, što jeste slika i same Vodolije na vrhu 7. kuće. Kako se ova konjunkcija dešava na zvezdi Rotanev, iz sazvežđa Delfin, ovde imamo i sliku dalekog Zapada, same Amerike, za koju su Josipa i Karlo bili vezani (poznato je da su jedno vreme živeli i radili preko okeana). Ova zvezda nosi u sebi i priču o veoma romantičnim ljubavima, što njihova i jeste bila...
Moj drakonski Mesec pada na Josipin natalni Jupiter. Kako se moj natalni Merkur, a inače dispozitor mog vladara Asc (ja), ali i dispozitor vladara moje 5 i 12 (kuća bitnih iz ugla prošlog života), a ovde vladar i mog drakonskog Asc, nalazi upravo na mom drakonskom Mesecu – a sve to na natalnom Jupiteru Josipe (njena ljubav), onda ja upravo ovu ljubav između Josipe i Karla doživaljavam kao i neku svoju prošloživotnu ljubav! Prepoznajem se u ovoj priči, osećam je kao nešto moje i imam potrebu da nešto napišem na temu ove večne ljubavi (moj natalni Merkur je portal kroz koji se ispoljava konjunkcija mog drakonskog Meseca i njenog natalnog Jupitera). Kako se sve dešava u Vodoliji, znaku Neptunove egzaltacije, prisutna je i „tajna“, na koju me Josipa podseća... S’ druge strane, njen Jupiter je ovde portal za moj drakonski Mesec, a kako je meni Jupiter na MC-u, ja u javnost izlazim sa ovom pričom, koja u sebi svakako ima „tajnu“, budući da u mom Jupiteru „živi“ Venera iz Riba...

Posebno je zanimljiva konjunkcija moje drakonske Venere sa njenim natalnim Neptunom i to u znaku Vage (odnos) na stepenu ljubavi (17º)! Moja natalna Venera jeste u Ribama i u kvadratu sa Neptunom, što već dovoljno pokazuje prisutnost „tajne“, čarolije i potrebe da se ode negde daleko, kako bi se ljubav ostvarila... Dakle, satkana sam od Venere i Neptuna, poznato mi je to sve već, a susret sa Josipom, samo me na to ponovo opominje, opominje me na veru u ljubav, tišinu, mir, „tajnu“, jer samo tako dostižem čaroliju... Kako je moja drakonska Venera u Vagi i u trigonu sa njenim Jupiterom (vladar 5 - njena ljubav) u 7, i kako se sve dešava preko 17º (ljubav), te kako njen Jupiter (inostranstvo), kao portal ovde, u sebi nosi i trigon sa Neptunom (daljine, tajna) – i u ovome imam sliku ljubavne priče koja se ostvaruje negde daleko, i koja u sebi ima „tajnu“... Moja drakonska Venera na njenom natalnom Neptunu koji u sebi nosi i trigon sa Jupiterom (Karlo) još više od ove njihove ljubavi „pravi“ ljubav (17º Vage)!
Kad pogledamo njen drakonski horoskop, onda vidimo da njen drakonski Jupiter (natalni vladar njene 5 – ljubav) pada tačno na moje natalno Sunce! Zanimljivo je da se ovaj „dodir“ dešava na samom početku konstelacije Delfin, što opet naglašava prisutnost romantične ljubavi zbog koje se mora poći na Zapad, iza Herkulovih stubova... Sunce je uvek esencijalni signifikator za muškarca, i kako je „dodirnuto“ od njenog drakonskog Jupitera (vladara njene natalne 5 – ljubav), a u mom natalnom Jupiteru „živi“ Venera iz Riba, onda bi mi Josipa upravo mogla doneti sreću (Jupiter) na polju odnosa... Dalje, njeno drakonsko Sunce, vladar drakonskog Asc, ali i natalnog Asc (ona) je došlo na moj natalni Merkur, i opet je „dodirnuta“ zvezda Rotanev iz sazvežđa Delfin, što priča o romantičnoj ljubavi... Kako njeno drakonsko Sunce pada na moj natalni Merkur (što jesam ja, jer mi je Merkur konačni dispozitor, ali i dispozitor vladara moje 5 – ljubav i 12 – prošli život), ovo je još jedan pokazatelj da mi Josipa unosi ljubav u život i to neku prošloživotnu, za koju sam vezana... Ako ovome dodamo da je vrh njene drakonske 5. kuće (ljubav) na 22º Škorpiona, tačno na mom natalnom Asc na 21º Škorpiona – onda i u ovome imamo pokazetelj... Njena drakonska Venera pravi egzaktan sekstil sa mojim natalnim Uranom, a ja u svom horoskopu imam aplikacioni trigon Venere i Urana, Uran mi je na samom Asc, pa ovo može ukazati na to da i ja poput Josipe mogu da imam jednu uranovsku ljubavnu priču. Ljubav je sloboda, zar ne?! Njen drakonski Neptun pravi trigon na moje natalno Sunce, a kako u mom Neptunu „živi“ egzaltirana Venera iz Riba, na zvezdi Ahernar, još jedna slika ljubavi negde daleko, koja ima u sebi i „tajnu“...

Možemo se zapitati šta bi nam rekla priča dva uporedna drakonska horoskopa? Uporedni odnos dva drakonikuma može dati informacije o odnosima koji su postojali između osoba u prethodnim inkarancijama. To predstavlja sada sećanja, ali nema neminovno i tendenciju da se manifestuje... Tu često nalazimo iste stvari koje volimo, koje prosto daju da vibriramo na srodnom nivou, one su samo dodatak jednoj priči... Zanimljivo je da se Josipa i ja ovde „dodurujemo“ opet na zvezdi Rotanev, iz sazvežđa Delfin – njeno drakonsko Sunce (17º Vodolije) je u konjunkciji sa mojim drakonskim Mesecom (16º Vodolije)! Ako ovome dodam i to a je Karlo, njena večna ljubav, imao u svom natalnom horoskopu Sunce na 18º Vodolije - onda je to mesto gde iste stvari volimo...



„Karlo je bio divan muškarac, svi su ga voljeli. Ja sam to gledala iz dana u dan. U doba Mata Collinsa, žene su ludovale za njim. Volio je ljude, obožavao i poštovao žene, imao je socijalnu vještinu, znao je kako se postaviti. On me vodio kroz život, a ja sam to tako voljela jer mi je lijepo da muškarac vodi ženu za ruku, ali da pritom poštuju jedno drugo. On se za sve brinuo, učinio me takvom kakva jesam da mogu snažno nastaviti.“

Нема коментара:

Постави коментар

What happens with Princess Kate? Published: 13 March, 2024 I Author: Smiljana Gavrančić ISAR CAP

What happens with Princess   Kate? Published: 13 March, 2024 I Author: Smiljana Gavrančić ISAR CAP  Catherine was admitted to The London C...