субота, 20. април 2013.

29º Vodolije i gluten free ishrana Objavljen: 06. avgust, 2012. | Autor:Smiljana Gavrančić


     

29º Vodolije i gluten free ishrana

Objavljen: 06. avgust, 2012. | Autor:Smiljana Gavrančić 


Kada u vaš život uđe neko ko boluje od celijakije i u svojoj ishrani koristi samo i isključivo gluten free (bezglutensku) hranu, onda vas taj neko sasvim sigurno navede na istraživanje, pogotovo ako ste astrolog, kao što je u mom slučaju bilo... Kako sam i ja neko ko koristi već pune dve godine određene vitamine, kao dopunu u ishrani, a koji su gluten free – nisam se iznenadila što je u moj Univerzum ušetao neko iz tog sveta, i to već nakon godinu dana od početka korišćenja... Sve je stvar refleksije, uvek se ispred nas pojavi niko drugi nego – mi sami...
Celijakija je trajni, doživotni poremećaj podnošenja glutena, belančevine koja je prisutna u žitaricama: pšenici, raži, ječmu i ovsu. Jedini mogući lek koji osobama sa celijakijom može omogućiti zdravlje i ispunjen, normalan život je stroga bezglutenska dijeta. Osobe koje boluju od celijakije treba da u potpunosti isključe ove četiri žitarice iz svoje ishrane, kao i sve proizvode ovih žitarica. Međutim, gluten je prisutan i u gotovo svim industrijskim proizvodima, pa i tamo gde ga ne očekujemo: u lekovima, pastama za zube, kozmetičkim proizvodima, začinima, pićima, kafi, čokoladi, bombonama itd.
Sa celijakijom je moguće roditi se, ali je moguće isto tako i dobiti je tokom života. Dakle, postoji genetska predodređenost i čest je slučaj da u jednoj porodici više članova boluje od celijakije. S’druge strane, stres je glavni „okidač“ za da dobijanje celijakije, a ovu bolest nije lako prepoznati jer su joj simptomi često prikriveni. Simptomi su različiti od osobe do osobe, a najčešči su: dijareja, gubitak težine, slabaljene organizma, bol u stomaku, nadimanje u stomaku, povraćanje, a kod dece – usporavanje rasta i razvoja.

Upoznavanje sa Vesnom - 29º Vodolije
Vesnu sam upoznala 14. jula, 2011. godine. Asc za trenutak upoznavaja bio je na veoma posebnom stepenu. Radi se o 29º Vodolije! Još tada sam pomislila da je susret poseban (zbog same prirodne 29º), i da ima veze i sa mojim prošlim životom (budući da se u mojoj karti upravo Južni Mesečev čvor (prošlost) nalazi na 29º Vodolije). Ako uzmemo u obzir i to da je sama Venera (odnosi) to veče bila na najvećoj zvezdi na nebu, na 13º Raka (Sirius), onda i ova činjenica ide u prilog značaju našeg upoznavanja. No, ono što je mene posebno privuklo u vezi Vesne je neobičan (Vodolija) način ishrane, većini ljudi veoma dalek, nepoznat (29º), ali ponajviše Vesnin datum rođenja! Naime, Vesna je rođena 21. decembra, 1980. godine! Te večeri, 14. jula, 2011., rekla sam u sebi „Ove godine, 21.12., zvezda Regulus ulazi u znak Device, a Vesna je rođena 21.12.!!! Ovo je neki znak!“ Nisam ništa govorila Vesni o tome to veče, samo sam je slušala, ali sam u sebi i dalje razmišljala...

Ono što je bio moj prvi utisak u vezi Vesne je da joj nedostaje unutrašnji mir... Iz priče sam shvatila da je ogorčena na društvo u našoj zemlji koje još nije dovoljno razvilo svest o ljudima kao što je ona, a ona je nekako „drugačija“... Razumela sam je, jer ja sam astrolog (Uran – drugačiji), ali nisam joj ništa rekla, ćutala sam i samo sam je slušala... Na kraju večeri rekla mi je „Unela si mi neki mir...“

Došla sam kući i odmah sam pogledala Vesninu kartu. Jako zaintrigirao me je naš susret, pre svega zbog datuma njenog rođenja, jer biti rođen u danu i mesecu kada će kraljevska zvezda Regulus nakon 2160 godina boravka u znaku Lava promeniti znak, i ući u ljudski znak Device i usmeriti čovečanstvo na brigu o zdravlju, zdraviji način ishrane – znala sam da nije mala stvar i da se u Vesninoj karti „krije“ nešto bitno, što mogu uočiti možda...
Vesna ima Asc u Škorpionu, i to na 24º, što nosi potencijal duboke transformacije (Škorpion), koja bi trebala biti propraćena i nekim vidom tišine, mira, meditacije (24º - stepen koji vezujemo za znak Riba). Sunce (život) joj je smešteno baš u 2. polju, polju ishrane i na stepenu koji govori da joj sam život (Sunce) može biti nekako ugrožen (29º - kraj) zbog hrane. Dalje što mi je „upalo“ u oko je to da je Vesna rođena neposredno pred Pun Mesec – Sunce na 29º Strelca, Mesec na 21º Blizanaca. Mesec je takođe svetlo (pored Sunca – dnevno svetlo) koje predstavlja život, i to noćno svetlo, a u njenoj karti je dosta bitno, budući da se radi o noćnom rođenju (Sunce ispod horizonta). Kako je u karti Mesec (hrana) vladar uklještenog (problemi) Raka (hrana) u 8 (opasnosti) i pravi opoziciju sa Suncem (život) u 2 (ishrana) – Vesna je neko koga pogrešna ishrana može „koštati“ života. Tako je i bilo. Jula 2009. joj je postavljenja dijagnoza da boluje od celijakije. Puštena je iz bolnice septembra 2009., i od tada je na strogoj bezglutenskoj dijeti – u njenom Suncu na 29º Strelca „živi“ Severni Mesečev čvor što jeste slika nekog nepoznatog (29º), „novog trenda“ u ishrani, ali koji nakon godina i godina čekanja (29º - čekanje) može postati nešto posebno (29º)! Tada sam se setila i 21.12.2010. godine...
Kao što znamo, 21.12.2010. godine se dogodilo veliko lunarno pomračenje, tada su Zemlja, Mesec, Sunce i Galaktički Centar bili u poravnanju. Ovo poravnanje je otvorilo kosmički portal najavljujući početak Novog Doba koje nastupa godinu dana kasnije ulaskom Regulusa u Devicu 21.12.2011. godine. „I ova eklipsa je morala uticati na Vesnu“ – rekla sam u sebi... Sve sam više bila sigurna da mi Vesnina karta može dati dosta informacija, jer ona je rođena 21.12., i da je gluten free ishrana nekako u tesnoj vezi sa Novim Dobom koji započinje sa ulaskom Regulusa u Devicu! Sada mi više ni naš susret na 29º Vodolije nije bio „čudan“...

Vesna je tokom aprila ove, 2012. (dakle, nakon velike lunarne eklipse, i nakon ulaska Regulusa u Devicu), započela i svoje angažovanje u okviru Udruženja obolelih od celijakije. Radi na podizanju svesti o ovom oboljenju i zalaže se za prava obolelih. Ono što je meni posebno zanimljivo je to da je Vesna počela da praktikuje i jogu, kako bi našla unutrašnji mir koji u njenom slučaju, budući da je rođena pred Pun Mesec (Mesec i Sunce u opoziciji) i da u sebi ima nesklad između emocija (Mesec) i svesti (Sunce) – jeste ono što u velikoj meri utiče i na njeno zdravlje. Ovaj aspekt je dosta doprineo rušenju vitalnosti kod nje, a budući da joj je Sunce (vitalnost) u 2 (ishrana), i te kako su emocije (...opozicija sa Mesecom) bile podloga za bolest, pa je morala da pređe na drugačiji režim ishrane, tj. na gluten free dijetu. Kod Vesne je stres i bio uzrok oboljenja...

Dr Wiliam Karel Dicke – pionir gluten free dijete

Celijakiju kao bolest prvi put je uočio grčki lekar Areteus iz Kapadokije pre gotovo 2000 godina, a detaljno opisao engleski lekar Semjuel Dži (Samuel Gee) 1888. godine. Međutim, tek 1950. godine holandski lekar Vilijam Dik (William Karel Dicke) dokazao je da se u osnovi radi o nepodnošenju, nesvarljivosti brašna različitih žitarica, i on se smatra pionirom gluten free dijete. Vilijam Dik je napisao prvu bezglutensku dijetu, i sa njim ustvari sve počinje kada je reč o bezglutenskoj ishrani. Od njega imamo prvi put nešto opipljivo...
Vreme rođenja ovog holandskog lekara je nepoznato, i zato ćemo koristiti sunčev horoskop (Sunce tačno na Asc). U toj karti, Vilijam ima Marsa (vladara 2 – ishrana) u 8 (istraživanje) i još dodatno u Škorpionu što naglašava potrebu istraživanja. Ako uradimo direkcije za 1950. godinu, godinu kada je nastala gluten free dijeta (radila sam direkcije za dan njegovog solarnog povratka – 15.02.1950., jer se u direkcijama sve kreće oko 1º za 1 godinu), vidimo da je upravo direktivni Mars (hrana, istraživanje) bio na 29º Strelca – na tom mestu će biti Sunce na dan ulaska Regulusa u Devicu, 21.12.2011., a ovde je i Sunce (vitalnost, život), u 2. polju (ishrana), kao vladar 9. polja (svrha) u karti Vesne, devojke koja mi je bila povod za ovo istraživanje!
No, ono što je zanimljivo je sledeće – direktivni Mars (hrana, istraživanje) Vilijama je 21.12.2011., na dan ulaska zvezde Regulus u Devicu, došao upravo na 29º Vodolije, na Asc prvog susreta Vesne i mene!

Tajna uspeha Novaka Đokovića - 29º Vodolije

Naš proslavljeni teniser, Novak Đoković, je početkom 2011. godine iz zdravstvenih razloga prešao na gluten free ishranu. Bezglutenska ishrana je umnogome uticala na njegove rezultate, jer gluten free dijeta utiče pre svega na mentalnu energiju. On kaže da tajna njegovog uspeha nije samo u drugačijoj ishrani, nego i u tome što je počeo da praktikuje meditaciju, ima čak i svog ličnog Učitelja meditacije, te pred svaki meč on meditira. „Pre sam bio jako nervozan, emocije mi nisu dozvoljavale da razmišljam kako treba, sada sam emotivno stabilniji, zahvaljujući gluten free ishrani, ali i meditaciji.“ – izjavio je Novak Đoković.
Novak u svojoj karti ima Mesec (hrana, emocije) pri kraju (kasnije u životu) 2. polja (ishrana), i u konjunkciji sa Severnim Mesečevim čvorom (budućnost), što sigurno jeste slika nekog „novog trenda“ u ishrani koji će kasnije u životu Novak promovisati. Prisetimo se na momenat Vesnine karte – njeno Sunce (vitalnost, život) u 2 (ishrana) isto „nosi“ u sebi Severni Mesečev čvor (budućnost) iz Lava, pa sam i za nju rekla da je neko ko promiviše „novi trend“ u ishrani. Kako u Novakom Mesecu „živi“ Mars (energija) koji je pozicijom u znaku svog pada, u Raku, u 6. polju (fiziologija) - nekako „oslabljen“, sasvim je sigurno da ishrana utiče na energiju kod ovog proslavljenog tenisera i da mu pravilna, izbalansirana ishrana umnogome može umanjiti probleme koje mu Mars u 6. polju (fizilogija), u Raku (stomak, želudac) – prouzrokuje.
Dalje, ako uradimo sekundarne progresije i direkcije Novaka Đokovića za dan ulaska zvezde Regulus u Devicu, onda vidimo da je upravo tog dana sekundarni Mesec (hrana) iz karte Novaka došao na 29º Vodolije, a direktivan Mesec (hrana) na 29º Ovna. I sada, dolazimo do zaključka da je ključ svega upravo u 29º Vodolije, jer upravo taj stepen pravi snažnu lotos konstelaciju sa 29º Strelca s’jedne strane i 29º Ovna s’ druge strane. Kao što vidimo, radi se o vatrenom (energija) i vazdušnom (mentalno) elementu, i zaključak je da je sve stvar mentalne energije... Sve je u našoj glavi, u našim mislima...

29º Vodolije – stepen Novog Doba

Sada mi je postalo jasnije zašto se i moje upoznavanje sa Vesnom dogodilo baš na 29 º Vodolije, i zašto mi je rekla da sam joj unela neki neobičan (Vodolija) mir (29º). Nakon upoznavanja samnom, par meseci kasnije, tokom jeseni 2011., Vesna je započela da praktikuje i jogu, a kao što smo videli i Novak Đoković svoj uspeh pravda upravo meditacijom koju sprovodi uporedo sa bezglutenskom ishranom.
Ključ uspeha je upravo u mentalnoj (Vodolija) tišini (29º). Na ovom stepenu je iscelenje problema sa kojima se susreću ljudi koji boluju od celijakije. Ukoliko bolujete od celijakije, prvo se mora preći na strogu gluten free dijetu, a tek nakon izvesnog vremena, kada to postane i vaš stil života, onda bi meditacija bila nešto što vam još dodatno može ovde pomoći...
Ulaskom Regulusa u znak Device, otvorena su vrata Novog Doba, koje će trajati narednih 2160 godina, a u kojem će 2378. početi i Doba Vodolije o kojem već sada pričamo. Zanimljvio je da ćemo Doba Vodolije započeti baš sa 29º Vodolije 59’59’’, preko stepena koji se pokazao kao nešto bitno kod ljudi koji u ishrani koriste gluten free hranu. Bez sumnje, doba bezglutenske ishrane tek dolazi, a Vesna i Novak su samo pioniri ovog doba, baš kao što je i i dokor Vilijam to bio davne 1950. godine, kada je i napravio prvu gluten free dijetu.

Нема коментара:

Постави коментар

Pun Mesec u Škorpionu, Merkur kreće direktno i nije 'spaljen' od Sunca, Istina Je Tu – 24-25. April 2024 Pečurka kao simbol ’eksplozije’ ali i iscelenja.. Objavljeno: 21.aprila 2024 I Autor: Smiljana Gavrančić ISAR CAP

  Pun Mesec u Škorpionu, Merkur kreće direktno, i nije 'spaljen' od Sunce, Istina Je Tu – 24-25. April 2024 Pečurka kao simbol ’...